loading...
سپاهان کمپ
سپاهان کمپ بازدید : 210 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

 

پیامک و پیام تبریک تولد عاشقانه برای همسر و دوست ( جدید ۲۰۱۴ )

sms tavalod 93 300x222 اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و دوست 93

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدت

انگار که فرشته ای از ازل رسید

فرشته ی من تولدت مبارک

***** اس ام اس تولد عاشقانه جدید برای همسر ۹۳ *****

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک

***** پیامک تبریک تولد برای دوست ۲۰۱۴ *****

گل غنچه کرد و غنچه شکفت

و خداوند در بهترین روز تاریخ زیباترین هدیه اش را به ما داد

میلادت مبارک

***** اس ام اس تولد عاشقانه جدید برای همسر ۹۳ *****

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم

امشب اما همه جملات فرار کرده اند

همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

تولدت مبارک

***** پیامک تبریک تولد برای دوست ۲۰۱۴ *****

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم تولدمان مبارک

***** اس ام اس تولد عاشقانه جدید برای همسر ۹۳ *****

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمی تواند پر کند

مهربانم تولدت مبارک

***** پیامک تبریک تولد برای دوست ۲۰۱۴ *****

با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

***** اس ام اس تولد عاشقانه جدید برای همسر ۹۳ *****

چه لطیف است حس آغازی دوباره

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز

روز میلاد روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

***** پیامک تبریک تولد برای دوست ۲۰۱۴ *****

قشنگترین تصویر عمرم

عکس نازنینی از دیدن توست

خوش آهنگ عمرم

یادگار دلنشین اولین خندیدن توست

تولدت مبارک

***** اس ام اس تولد عاشقانه جدید برای همسر ۹۳ *****

عزیزم اکنون به جای دستانم

دو بال طلائی می خواهم

تا در زیبا ترین تاریخ تقویم

برای ستاره باران کردن شب تولدت

تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم

تولدت مبارک

***** پیامک تبریک تولد برای دوست ۲۰۱۴ *****

هفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخک

با صد تا دریا پر عشق و اشتیاق و پولک

یه قلب عاشق با یه حس بیقرار و کوچک

فقط می خواد بهت بگه تولدت مبارک

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2517
  • کل نظرات : 113
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 81
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 3,040
  • بازدید سال : 117,135
  • بازدید کلی : 2,076,954