loading...
سپاهان کمپ
سپاهان کمپ بازدید : 556 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دمت تو که مارو توی خونه تکونی دلت دور نریختی گرم . . .

منم سعی می کنم که زیاد جا نگیرم !

….

….

….

این روزها اگه تو خونه باهاتون مهربون شدن

به سرعت خونه رو ترک کنید !

قضیه خونه تکونی جدیه !!

….

….

اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم

واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد !

….

….

نزدیک عیده، توی خونه تکونیه دلت، مارو بیرون نکنی !!

….

….

من نام کسی نخوانده ام الا تو / با هیچ کسی نمانده ام الا تو

عید آمد و من خانه تکانی کردم / از دل همه را تکانده ام الا تو

….

….

ای کسانی که در اتاق خوابتان جـــاسازهایی دارید..
هــــمانـــا خونه تکونیها نزدیکه , گفتم در جریان باشید…

….

….

آسمان را می خواهم برای عبور . جاده باریک است !

ماه را می خواهم برای نور را تاریک است !

تو را می خواهم برای نظافت

عید نوروز نزدیک است !

….

….

بی اجازت دفتر  ۳۶۵ برگ جدیدتو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات نقاشی کنه

نوروز ۹۳ مبارک

….

….

خواستم برات سبزه عید بفرستم گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش !!!

….

….

دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم

هر روزتان نوروز . . . سال ۹۳ مبارک

….

….

در این نوروز باستانی خیال امدنت را به اغوش خسته می کشم

نوروز ۹۳ مبارک

….

سلام! این ماهی‎های قرمز پیش شما امانت، از سوم عید به اون طرف که حقوق و عیدی‎تون تموم شد؛ دونه دونه کباب کرده و میل بفرمایید!

….

….

به مناسبت نزدیکی سال تحویل و خانه تکانی، لطفاً فراموش نفرمایید، اگر خانه دلمان را از یاد غیر خدا خانه‌تکانی نشود، شدیداً ول معطلیم.

….

….

نه زمستانی باش که بلرزانی و نه تابستانی باش که بسوزانی

بهاری باش که برویانی … بهار ۹۳ مبارک . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2517
  • کل نظرات : 113
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 81
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 174
  • بازدید امروز : 607
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,725
  • بازدید ماه : 1,640
  • بازدید سال : 83,176
  • بازدید کلی : 2,042,995